
Επισκευή Huawei Honor Series
O ΙΖΙ κάνει την Επισκευή Κινητών Huawei Honor Series – Service Κινητών Huawei Honor Series Easy!

- Επισκευή Huawei Honor 9
- Επισκευή Huawei Honor 8
- Επισκευή Huawei Honor 7
- Επισκευή Huawei Honor 6
- Επισκευή Huawei Honor 5
- Επισκευή Huawei Honor 4
- Επισκευή Huawei Honor 3
- Επισκευή Huawei Honor 10
- Honor 8A
- Επισκευή Huawei Honor View 10
- Επισκευή Huawei Honor View 20
- Honor 20
- Honor Play
- Επισκευή Huawei Honor X10
- Επισκευή Huawei Honor 50 5G
- Honor Magic5 Lite 5G Dual SIM
- Honor X7a Dual SIM
- Επισκευή Huawei Honor 20
- Επισκευή Huawei Honor 70 5G
- Επισκευή Huawei Honor 90 5G
- Επισκευή Huawei Honor Magic7 Lite


> Επισκευή Κινητών Huawei Honor Series με ένα ΚΛΙΚ !
Αρκετοί από εσάς θα έχουν προσέξει πως τον τελευταίο καιρό, μια νέα μάρκα smartphones έχει εντείνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά. Ο λόγος για τα Honor τα οποία από τη μία δεν αποτελούν ξεχωριστό brand και από την άλλη είναι πολλά περισσότερα από μία απλή σειρά μοντέλων. Πρόκειται για “sub-brand” της Huawei το οποίο έχοντας πιάσει για τα καλά τον σφυγμό της κινέζικης αγοράς, αρχίζει δειλά-δειλά να κοιτά και προς τη δύση, στοχεύοντας σε ένα μεγάλο ποσοστό του εκεί (εδώ) καταναλωτικού κοινού. Τα Honor βέβαια συνοδεύει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία την οποία θα δούμε ευθύς αμέσως.
Δεύτερη στο χωριό, πρώτη στην πόλη
Ο θυμόσοφος λαός λέει μεταξύ άλλων «κάλλιο πρώτος στο χωριό παρά δεύτερος στην πόλη». Η Huawei έχει καταφέρει να κάνει το αντίστροφο: βρίσκεται πίσω από την Xiaomi στην κινέζικη αγορά (με μερίδιο 14,7% έναντι 15,2%, όταν η τρίτη Apple «παίζει» στο 12,5% σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων Canalys), την ώρα που σε παγκόσμια βάση την έχει βάλει για τα καλά «από κάτω» της, με 107,1 εκατ. πωλήσεις το 2015 έναντι 72 εκατ. (η Xiaomi μάλιστα αναπροσάρμοσε τον στόχο πωλήσεών της από τα 100 εκατ. τεμάχια στα 80 εκατ. και πάλι δεν κατάφερε να τον πιάσει για 10%).
H Huawei θέλει να καθιερωθεί παγκοσμίως ως ο Νο.1 Κινέζος κατασκευαστής και για να το κάνει αυτό, θα πρέπει να κατακτήσει όχι μία αλλά πολλές και διαφορετικές αγορές. «Η ευρωπαϊκή αγορά είναι ένα σύνολο χωρών με διαφορετικές γλώσσες και κουλτούρες. Η Κίνα είναι τεράστια αλλά διαθέτει μία και μοναδική κουλτούρα. Σαν αγορά είναι αρκετά ανεπτυγμένη, την ώρα που η Ευρώπη είναι πιο παραδοσιακή και το “παραδοσιακή” δεν το λέω με την καλή έννοια», είπε σε ανύποπτο χρόνο κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Μόναχο ο γενικός διευθυντής της Honor, Ακίν Λι.
