- 0
Η Apple χρησιμοποιεί την ιδιαίτερα σημαντική επιρροή της στην μουσική βιομηχανία για να σταματήσει τις δισκογραφικές εταιρείες από την ανανέωση της άδειας του Spotify να “στριμάρει” δωρεάν μουσική στους χρήστες της μέσω του freemium μοντέλου που χρησιμοποιεί.
Το Spotify έχει σήμερα 60 εκατομμύρια ακροατές, αλλά μόνο 15 εκατομμύρια από αυτούς είναι συνδρομητές. Βάζοντας τις δισκογραφικές εταιρείες να σκοτώσουν την freemium προσφορά του Spotify και άλλων ανταγωνιστών, η Apple θα βρισκόταν σε προνομιακή θέση και το αποτέλεσμα θα ήταν να αρπάξει ένα μεγάλο κύμα νέων χρηστών για την δική της υπηρεσία music streaming, η οποία αναμένεται να διαθέτει και σε σημαντικό ποσοστό, αποκλειστικό περιεχόμενο.
“Όλοι, μέχρι και τον Tim Cook, αυτοί οι τύποι είναι αδίστακτοι” είπε μία ανώνυμη πηγή από την μουσική βιομηχανία. Σύμφωνα με πηγές του The Verge επίσης, η Apple προσφέρθηκε να πληρώσει την άδεια χρήσης μουσικής του YouTube στην εταιρεία Universal Music αν η τελευταία απαγόρευε την χρήση των τραγουδιών της στην υπηρεσία YouTube.
Από ότι φαίνεται, η Apple προσπαθεί να καθαρίσει τον δρόμο για την επερχόμενη μουσική υπηρεσία της που θα ανακοινωθεί κατά πάσα πιθανότητα στο συνέδριο WWDC τον ερχόμενο Ιούνιο. Αν η Apple καταφέρει να πείσει τις δισκογραφικές να σταματήσουν την αδειοδότηση freemium περιεχομένου σε music streaming υπηρεσίες όπως στα Spotify και YouTube, τότε είναι πολύ πιθανό να πάρει και ένα σημαντικό κομμάτι των χρηστών από τους ανταγωνιστές της.