Συχνές Ερωτήσεις

Ποιές υπηρεσίες επισκευών-τεχνικής υποστήριξης προσφέρει το EasyBuyWorld – EasyService;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα της συσκευής σας υπολογιστή, laptop, κινητό τηλέφωνο, tablet, παιχνιδομηχανή υπάρχει λύση…….και λέγεται EasyService. «Μπορούμε να επισκευάσουμε και την πιο δύσκολη βλάβη της συσκευής και, εκεί που άλλοι τεχνικοί σήκωσαν τα χέρια’ εμείς θα τα καταφέρουμε». Στο EasyService, το μοντέλο εξυπηρέτησης βασίζεται στις καθετοποιημένες υπηρεσίες με σκοπό πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, από την παραλαβή και την επισκευή, μέχρι και την επιστροφή με αποστολή ενημερωτικών sms και email καθόλη την διάρκεια καθώς κι online παρακολούθησης. ( Απαραίτητο για τη ενημέρωση με email και sms είναι ο πελάτης να μας ενημερώνει για τον λογαριασμό email που διαθέτει καθώς και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του).

Ποιές υπηρεσίες επισκευών-τεχνικής υποστήριξης προσφέρει το EasyBuyWorld – EasyService;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα της συσκευής σας υπολογιστή, laptop, κινητό τηλέφωνο, tablet, παιχνιδομηχανή υπάρχει λύση…….και λέγεται EasyService. «Μπορούμε να επισκευάσουμε και την πιο δύσκολη βλάβη της συσκευής και, εκεί που άλλοι τεχνικοί σήκωσαν τα χέρια’ εμείς θα τα καταφέρουμε». Στο EasyService, το μοντέλο εξυπηρέτησης βασίζεται στις καθετοποιημένες υπηρεσίες με σκοπό πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, από την παραλαβή και την επισκευή, μέχρι και την επιστροφή με αποστολή ενημερωτικών sms και email καθόλη την διάρκεια καθώς κι online παρακολούθησης. ( Απαραίτητο για τη ενημέρωση με email και sms είναι ο πελάτης να μας ενημερώνει για τον λογαριασμό email που διαθέτει καθώς και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του).

Πως μπορώ να μάθω για την εξέλιξη του service μου;

Στο EasyService φροντίζουμε να σας ενημερώνουμε προσωπικά σε κάθε στάδιο των εργασιών service. Αν ωστόσο καταστεί αδύνατη η επικοινωνία, σας παρέχουμε τη δυνατότητα να μαθαίνετε ανά πάσα στιγμή το στάδιο εξέλιξης του service σας, μέσω του Easyservice.gr κάνοντας login στο λογαριασμό σας! Φυσικά λαμβάνετε τόσο μηνύματα(sms) στο κινητό σας αλλά και email καθ όλη την διάρκεια επισκευής της συσκευής σας.

Πόσο διαρκεί η εγγύηση της συσκευής μου και τι καλύπτει η εγγύηση;

Η διάρκεια της εργοστασιακής εγγύησης των συσκευών διαφέρουν ανάλογα το κατασκευαστή. Για να ενημερωθείτε για τον καλυπτόμενο χρόνο Εγγύησης που ορίζουν οι κατασκευαστές μπορείτε να διαβάσετε στο κάτω μέρος, στο τέλος περιγραφής κάθε προϊόντος στην ιστοσελίδα μας ή να επικοινωνήσετε με το EasyService στο τμήμα τεχνικής για να ενημερωθείτε.

Η εγγύηση καλύπτει βλάβες που υπόκεινται σε κατασκευαστικές βλάβες και όχι σε βλάβες από υπαιτιότητα του πελάτη. Π.χ. υγρασία, πτώση του προϊόντος, χρήση του προϊόντος με λανθασμένο τρόπο, εγκατάσταση λανθασμένου λογισμικού,…..Για όλες τις επισκευές που πραγματοποιούνται στο EasyService έχετε εγγύηση από 3 μήνες εως 1 χρόνο ανάλογα με το τύπο επισκευής και το ανταλλακτικό που πιθανόν χρησιμοποιηθεί.

Αποστολή/Παράδοση Συσκευής

Το EasyService σας προσφέρει τη δυνατότητα να παραλάβετε τις συσκευές σας ( Smartphones, Tablets, Desktops, Laptops, παιχνιδομηχανές,…) στη διεύθυνση που επιθυμείτε με τα ειδικά μέσα μεταφοράς που διαθέτει το EasyService ή με εξειδικευμένες εταιρείες ταχυμεταφορών. Αρκεί να συμπληρώσετε μία ή περισσότερες διευθύνσεις στο βιβλίο διευθύνσεων σας, και να την επιλέξετε κατα το στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Φυσικά μπορείτε να παραλάβετε και να παραδώσετε τις συσκευές σας κι από το τοπικό κατάστημα EasyService.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Σε περίπτωση ολοκλήρωσης κάποιας επισκευής, το Easyservice.gr αναλαμβάνει την πληρωμή ΌΛΩΝ των εξόδων παραλαβής κι αποστολής από και προς το χώρο σας. Δηλαδή ΔΕΝ χρεώνεστε μεταφορικά. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ή απόφασής σας να γίνει διακοπή της επισκευής, τότε επιβαρύνεστε μόνο με τα μεταφορικά για την παραλαβή της από το χώρο σας, αν στείλαμε μεταφορική για να την παραλάβει καθώς επίσης και τα μεταφορικά αποστολής σε περίπτωση που θέλετε να σας τη στείλουμε πίσω με μεταφορική. Πάλι και αυτή η χρέωση είναι η ελάχιστη δυνατή και σύνολο στα 12.90€ για συσκευή βάρους μέχρι 5 κιλά.

Πως μπορώ να πληρώσω για την επισκευή μου;

Μπορείτε να πληρώσετε τη για την επισκευή σας με τους τρόπους που αναγράφονται παρακάτω:
1. Αντικαταβολή με την χωρίς χρέωση μεταφορικών παράδοση της συσκευής σας στο χώρο σας.
2. Πιστωτική κάρτα Τηλεφωνικά
3. PayPal στο paypal@easybuyworld.com ( Μας ενημερώνετε για το κωδικό πληρωμής σας )
4. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Οι λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέτετε είναι:

– Τράπεζα – Eurobank- Αριθ. Λογ/μου: 0026.0328.91.0101642777

ΙΒΑΝ: GR3002603280000910101642777

– Τράπεζα – Πειραιώς- Αριθ. Λογ/μου

ΙΒΑΝ: GR1601714090006409142485009

5. Με μετρητά ή πιστωτική κάρτα, ερχόμενοι στο κεντρικό κατάστημα του Αμαρουσίου. (Μεσογείων 165, 15126, Μαρούσι) ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΧΑΡΤΗ

Τι μπορώ να κάνω αν χρειαστώ άμεση βοήθεια για τον υπολογιστή μου ή την συσκευή μου;

Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης του EasyService.gr είναι πάντα στη διάθεση σας για να σας βοηθήσει να λύσετε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε. Μπορείτε να μας καλέσετε στo 210 300-4040 και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητη η εξέταση της συσκευής σας από τους τεχνικούς μας: Παραλαμβάνουμε τη συσκευή σας για service/επισκευή. Μπορείτε είτε να την αποστείλετε, είτε να μας την αφήσετε κατα την επίσκεψή σας σε ένα κατάστημα EasyService Point. Ένας τεχνικός έρχεται και στον χώρο σας (Βόρεια προάστια Αθηνών) για επιτόπου εξέταση και άμεση λύση στο πρόβλημα σας.

Πως δημιουργώ λογαριασμό χρήστη;

Αν δεν έχετε ήδη, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε εναν λογαριασμό χρήστη πατώντας εδώ. Θα χαρούμε να γίνεται και εσείς μέλος της οικογένειας του EasyService ώστε να κερδίζετε εκτπώσεις σε υπηρεσίες και ανταλλακτικά αλλά και να συμμετέχετε σε διαγωνισμούς με μεγάλα δώρα.

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι να κάνω;

Σε αυτή τη περίπτωση, μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό σας με τα εξής απλά βήματα: Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στη σελίδα επαναφοράς κωδικού. Συμπληρώστε το e-mail που βάλατε κατα την εγγραφή σας. Ακολουθείστε τις οδηγίες που λάβατε στο e-mail που σας απεστάλη. Αν δεν γνωρίζετε ποιο e-mail βάλατε όταν δημιουργήσατε τον λογαριασμό σας, ή συμπληρώσατε το e-mail σας σωστά αλλά δεν σας ήρθε κάποιο μήνυμα, επικοινωνήστε μαζί μας για περαιτέρω βοήθεια στo 210 300-4040, με email στο info@easyservice.gr και με φάξ στο 2118000545.

Από τις 15 Ιουνίου 2017 η πλήρης κατάργηση των τελών περιαγωγής εντός Ε.Ε

Η κατάργηση των τελών περιαγωγής έχει περάσει από χίλια μύρια κύματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο να αναβάλλει τον περασμένο Μάιο όλα τα σχετικά σχέδια παρά το ψήφισμα που είχε προηγηθεί το 2013.

Όμως με μια κίνηση έκπληξη, η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε την καταρχήν συμφωνία για πλήρη κατάργηση των τελών περιαγωγής που ισχύουν για κάθε σύνδεση κινητής τηλεφωνίας όταν γίνεται χρήση εκτός της χώρας προέλευσης του συνδρομητή. Σύμφωνα με την απόφαση, από τις 15 Ιουνίου του 2017, καταργείται οποιαδήποτε χρέωση περιαγωγής για κάθε χρήστη που χρησιμοποιήσει το κινητό του σε οποιοδήποτε από τα 28 κράτη μέλη της Ε.Ε

Μέχρι την τελική τους κατάργηση, θα προηγηθεί το επόμενο καλοκαίρι μια πολύ σημαντική μείωση στα τέλη περιαγωγής, με χρέωση 5 cents ανά megabyte, 5 cents ανά λεπτό τηλεφωνικής κλήσης και 2 cents για κάθε SMS.

Στην απόφαση γίνεται επίσης λόγος και για το net neutrality, την “αρχή” δηλαδή της ισότιμης μεταχείρισης της ταχύτητας του Δικτύου με την Ε.Ε να την υποστηρίζει έμπρακτα, καλώντας τους παρόχους να εξασφαλίζουν τη γενική πρόσβαση στο Internet χωρίς προβλήματα αλλά και να παρέχουν συνδρομητικές υπηρεσίες σε όσες ιστοσελίδες και υπηρεσίες επιθυμούν πιο ποιοτικές συνδέσεις.

Ότι μάρκα συσκευής και αν έχεις... την επισκευάζουμε! > Επισκευή Με Ένα ΚΛΙΚ <

Το easyservice.gr ανήκει στον όμιλο εταιριών

superoffers logo easysports logo zeotec logo flowernet logo easybuy logo
Designed & Developed by WebO2