Συχνές Ερωτήσεις για την Ανάκτηση service

Συχνές Ερωτήσεις για την Ανάκτηση service


Περιγραφή Συσκευής

Η EasyService, σας απαντά σε μερικές βασικές και πιο συχνές ερωτήσεις που αφορούν την ανάκτηση δεδομένων.
 
1. Τι είναι η ανάκτηση δεδομένων;
Ανάκτηση δεδομένων είναι η διαδικασία επαναφοράς λειτουργικών δεδομένων από μια σειρά λειτουργικών συστημάτων και αποθηκευτικών μέσων που έχουν χαθεί από αστοχία υλικού, ανθρώπινου λάθους, σφάλματα λογισμικού, επίθεση ιού ή ακόμα και από μία φυσική καταστροφή.

2. Έχασα τα αρχεία μου ! Ο σκληρός δίσκος δεν λειτουργεί, τι να κάνω;
Ηρεμήστε, μην κάνετε απολύτως τίποτα, το EasyService είναι εδώ και απλά καλέστε μας. Μην προβείτε σε καμία ενέργεια αν δεν έρθετε σε επαφή με κάποιον ειδικό. Λανθασμένες ενέργειες όταν υπάρχει προβληματικός σκληρός δίσκος, μπορούν να οδηγήσουν σε μόνιμη και μη αναστρέψιμη απώλεια των δεδομένων. Η επισκευή σκληρού δίσκου δεν είναι εύκολη υπόθεση και πολλές φορές απαιτεί μέρες ή και εβδομάδες.

Το EasyService παραλαμβάνει δωρεάν από το χώρο σας το αποθηκευτικό σας μέσο και πραγματοποιεί δωρεάν διάγνωση.
Η ανάκτηση δεδομένων απαιτεί μια ακολουθία συγκεκριμένων ενεργειών ανάλογα με την ιδιαίτερη περίπτωση του προβλήματος που αντιμετωπίζει ο σκληρός δίσκος, το DVD ή το USB flash drive σας.

3. ¨Έκανα κατα λάθος Format στον σκληρό μου δίσκο. Τι κάνω τώρα;
Θα πρέπει να παραμείνετε ψύχραιμοι και να επικοινωνήσετε άμεσα με το EasyService για την παραλαβή του δίσκου σας. Η επαναφορά αρχείων μετά απο format είναι μια διαδικασία Λογικής Ανάκτησης δεδομένων και είναι σχεδόν εγγυημένη εάν ο χρήστης ΔΕΝ γράψει νέα δεδομένα στο σκληρό δίσκο.
Αν τα δεδομένα σας είναι κρίσιμα για εσάς, μην αποπειραθείτε να επέμβετε στο δίσκο καθώς μπορεί με κάποια επέμβαση από εξωτερικό πρόγραμμα να μειώσετε τις πιθανότητες ανάκτησης των αρχείων σας. Αν δεν έχετε πρόβλημα να χάσετε κάποια από τα δεδομένα σας και θέλετε να αποπειραθείτε να προσπαθήσετε, υπάρχει μια πλειάδα προγράμματα για ανάκτηση δεδομένων, χωρίς όμως εγγυημένο αποτέλεσμα.

4. Αναγνωρίζεται ο δίσκος στο λειτουργικό σύστημα ( Windows, MacoS,....) αλλά δεν βλέπω τα τα αρχεία !
Η πιθανότερη αιτία σε μια τέτοια περίπτωση είναι η φυσική φθορά του δίσκου, λόγω οτι πλησιάσαμε στο μέγιστο όριο ζωής του. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει ο δίσκος να φτάσει το συντομότερο δυνατό στο EasyService για ανάκτηση αρχείων και να σταματήσετε άμεσα την χρήση του, ώστε να γίνει με μεγαλύτερη επιτυχία η ανάκτηση αρχείων.

5. Ο σκληρός δίσκος κάνει έναν περίεργο θόρυβο. Τι πρέπει να κάνω;
Αν ο σκληρός δίσκος κάνει κάποιον ασυνήθιστο, περίεργο θόρυβο διακόψετε αμέσως την τροφοδοσία ρεύματος. Η συνέχιση παροχής ρεύματος-ενέργειας σε ένα προβληματικό δίσκο μπορεί να προκαλέσει σοβαρές βλάβες στην επιφάνεια εγγραφής ( πλατό ) των δεδομένων. Μην επιχειρήσετε να ανακτήσετε τα δεδομένα σας μόνος σας καθώς μπορεί να επιδεινώσετε το πρόβλημα στο δίσκο και να χάσετε για πάντα τα  δεδομένα σας. Επικοινωνήστε αμέσως με το EasyService.

6. Ο σκληρός δίσκος δεν αναγνωρίζεται από το BIOS και δεν το βλέπω καθόλου μέσα στο λειτουργικό ή μου κολλάει τον υπολογιστή!
Ένα πολύ συχνό σύμπτωμα είναι ο χαλασμένος σκληρός δίσκος να κολλάει την λειτουργία του μηχανήματος ή να μην αναγνωρίζεται καθόλου από το BIOS.Προσπαθήστε να μην επιχειρήσετε άλλες ενέργειες ή πειραματισμούς καθώς ο δίσκος έχει συγκεκριμένη διάρκεια ζωής στην περίπτωση αυτή. Πρέπει να καταφτάσει άμεσα στην εταιρία μας για διάγνωση για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε ανάκτηση δεδομένων από το σκληρό δίσκο σας.

7. Πρέπει να έχω κολλήσει κάποιο υιό και έχασα δεδομένα. Μπορούν να ανακτηθούν δεδομένα μετά την επίθεση ενός ιού;
Οι τεχνικοί της EasyService έχουν επιτυχώς αντιμετωπίσει προβλήματα σκληρών δίσκων οι οποίοι έχουν δεχτεί «επιθέσεις» από ιούς ή κακόβουλες εφαρμογές και μπορούν να προβούν σε ανάκτηση και αποκατάσταση των ζημιών τέτοιου είδους.

8. Ποια η Διαδικασία και Κόστος Ανάκτησης Δεδομένων;

Το EasyService πραγματοποιεί την ανάκτηση στα εργαστήρια μας, από συνεργάτες της εταιρίας μας και για το λόγο αυτό το κόστος ανάκτησης δεδομένων διατηρείται στα χαμηλότερα επίπεδα της αγοράς. Το κόστος ανάκτησης δεδομένων από ένα σκληρό δίσκο καθορίζεται από το κόστος των ανταλλακτικών που θα χρειαστούν, την ιδιαιτερότητα του περιστατικού, την χρήση εξειδικευμένων εργαλείων καθώς επίσης και τις εργατοώρες που απαιτούνται για την ανάκτηση. Για το λόγο αυτό το μέσον προς ανάκτηση πρέπει να έρθει στο εργαστήριο μας και να πραγματοποιηθεί αναλυτική διάγνωση και ανάλυση του τελικού κόστους. Το EasyService δεν χρεώνει για το τεχνικό έλεγχο, ούτε για το κόστος διάγνωσης ανάκτησης ενός δίσκου. Ο πελάτης θα χρεωθεί μόνο εφόσον ανακτήσουμε δεδομένα και μόνο εφόσον έχει συμφωνήσει για το κόστος αυτό. No Data-No Pay

H διαδικασία διάγνωσης του σκληρού δίσκου είναι αρκετά πολύπλοκη διαδικασία, δεν μπορεί να σας δοθεί τιμή ανάκτησης δεδομένων χωρίς να προβούμε σε τεχνικό έλεγχο της συσκευής. Θα πρέπει να ελέγξουμε τον εξοπλισμό σας, στο εργαστήριο μας για να μπορέσουμε να σας δώσουμε εκτίμηση τιμής για ανάκτηση δεδομένων. Για να πάρετε μια εικόνα της χρέωσης εφόσον ανακτήσουμε δεδομένα και αφού συμφωνήσετε επισκεφτείτε το παρακάτω σύνδεσμο.

9. Πόσο διαρκεί η διαδικασία ανάκτησης δεδομένων;
Το πρώτο στάδιο του δωρεάν ελέγχου και της δωρεάν διάγνωσης πραγματοποιείται περίπου σε 2 - 6 ημέρες ανάλογα με την σοβαρότητα - πολυπλοκότητα του προβλήματος. Στην συνέχεια ενημερώνεστε για τον χρόνο της διαδικασίας της ανάκτησης των δεδομένων. Ο χρόνος αυτός εξαρτάται εξολοκλήρου από τη σοβαρότητα της βλάβης, τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν και τις εργασίες που απαιτούνται για την ανάκτηση δεδομένων.

10. Ποια η διάρκεια ζωής ενός δίσκου;
Η μέση διάρκεια ζωής ενός σκληρού δίσκου είναι περίπου 5 χρόνια.

11. Μπορούν όλα τα δεδομένα να ανακτηθούν;
Στις περισσότερες περιπτώσεις η ανάκτηση δεδομένων είναι εφικτή. Τα δεδομένα δεν μπορούν να ανακτηθούν στην περίπτωση που οι κεφαλές του δίσκου έχουν καταστρέψει την επιφάνεια εγγραφής και ανάγνωσης αυτών (platters).
 
12. Είναι τα δεδομένα μου ασφαλή;
Η διαδικασία της ανάκτησης γίνεται σε χώρους με ελεγχόμενη πρόσβαση και εξοπλισμένα με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφάλειας. Μετά το τέλος της διαδικασίας και αφού ο πελάτης παραλάβει και ελέγξει τα δεδομένα του, φροντίζουμε για την ολική διαγραφή των δεδομένων σας. Το EasyService υπόσχεται απόλυτη εχεμύθεια των προσωπικών δεδομένων σας.

13. Μπορεί να γίνει ανάκτηση από δίσκους φορητού υπολογιστή; από δίσκους SSD; από USB Stick; από συστοιχίες RAID;
Φυσικά και μπορεί να γίνει ανάκτηση δεδομένων από δίσκους φορητού υπολογιστή (2.5''), από δίσκους SSD, από USB Sticks και έχουμε καταφέρει να ανακτήσουμε σε πολλές περιπτώσεις δεδομένα από RAID Arrays.

14. Πώς θα πρέπει να συσκευάσω το σκληρό δίσκο μου για την αποστολή;
Ο δίσκος θα πρέπει να τοποθετηθεί σε ένα φάκελο με φυσαλίδες (bubble bag) ή να τον τυλίξετε με κάποιο μαλακό αμπαλάζ ή οποιοδήποτε υλικό που απορροφά κραδασμούς και στη συνέχεια να τον τοποθετήσετε μέσα σε ένα μικρό χάρτινο κουτί. 

Αίτηση Επισκεύης με ένα click
  • Πάντα:

    • Ποιοτικά
    • Αξιόπιστα
    • Υπεύθυνα
    • Με Σεβασμό στον Πελάτη
    • Δωρεάν Μεταφορικά
    • Δωρεάν 'Ελεγχος
    • Extra Έκπτωση για πολλαπλές επισκευές
    • Άμεση Επισκεύη με ραντεβού
    • Αυθεντικά (γνήσια) ανταλλακτικά


Ο IZI ΤΟ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΕΙ!!

Δωρεάν μεταφορικά από/σε όλη την Ελλάδα!!

Στην περίπτωση που συμφωνήσετε με το κόστος επισκευής και το EasyService προχωρήσει στην επισκευή της συσκευής σας, δεν χρεωνόσαστε καθόλου μεταφορικά...